يكشنبه ٢٥ تير ١٣٩٦ -

مدیریت امور مالی

ضرورت راه اندازی سامانه اتوماسیون مدیریت درخواست خرید دارو،لوازم مصرفی پزشکی و آزمایشگاهی در بیمارستان های تابعه دانشگاه

چهارشنبه ١٦ اسفند ١٣٩٦ ساعت ١١:٣٠ ق.ظ   ( بازدید : 468 نفر )


راه اندازی سامانه اتوماسیون مدیریت درخواست خرید دارو،لوازم مصرفی پزشکی و آزمایشگاهی در بیمارستان های تابعه دانشگاه ضرورت دارد .

به گزارش وب دا مدیر امور مالی دانشگاه با تاکید بر این مطلب عنوان کرد: از آنجایی که حدودا ۵۳ درصد از خریدهای وارده به انبار واحدها را دارو و لوازم مصرفی پزشکی و آزمایشگاهی تشکیل می دهد و سالانه اعتبار زیادی صرف پرداخت هزینه های مذکور می گردد لذا در راستای سیاست های معاونت توسعه دانشگاه و با توجه به حجم بالای خریدهای این سرفصل، برنامه ریزی جهت کنترل و مصرف بهینه هزینه های این بخش و جلوگیری از ضایعات احتمالی ضرورت دارد.

«محمدرضا آذری خاکستر» یکی از راهکارهای کنترل خرید و مصرف بهینه این موضوع را استقرار سامانه اتوماسیون یکپارچه مخصوص کنترل خرید دارو ،لوازم مصرفی پزشکی و آزمایشگاهی در دانشگاه و بیمارستان های تابعه عنوان نمود و گفت : طی این فرآیند کلیه خرید واحدها از طریق اتوماسیون تحت وب و بر اساس میانگین مصرف ، نیاز واقعی و نقطه سفارش انبار درخواست می شود و پس از تایید مسئولین فنی دانشگاه ، امور مالی واحد و یا بصورت متمرکز نسبت به خرید اقدام می نمایند.

وی تصریح کرد :در کنار صاحبان اصلی فرآیند و خصوصا معاونت محترم غذا ودارو ، در راستای استقرار چنین سامانه ای با هدف کنترل هزینه ها و مصرف بهینه ،امور مالی دانشگاه و واحدهای تابعه از هر کوششی دریغ نخواهند نمود.


منبع : مدیریت امور مالی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
غفعفع (۳۶۷۲ بازدید)
ثبتهای حسابداری (۳۵۷۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...